neděle 21. února 2016

FOOD DIARY po menší odmlce

Hezký večer!
Vím, už je to trošku trapné, ale zase mi to nevyšlo, jak jsem původně plánovala a nový příspěvek přidávám až teď. Což je opravdu docela dlouhá doba, vzhledem k tomu, že ten předchozí byl někdy z období Vánoc. Každopádně stále žiju a stále jím :D 
Po vánočních prázdninách mi téměř hned začalo zkouškové, které jsem naštěstí zvládla úspěšně a i poměrně rychle, takže mě potom čekaly menší "prázdniny" před začátkem letního semestru. Který mi mimochodem začíná právě zítra. Takže období krabiček bude zpět, no co se dá dělat :D
A teď už k mémo food diary - nějaké ty jídelní inspirace, jako vždy :) 
To je tak, když vám po zkouškovém babička přinese za odměnu maliny. A byly kupodivu i docela dobré a sladké :)
Toto je prosím mugcake, jenom trošku nevyklopený z misky. A docela to tímto způsobem teď praktikuji často, líp se to tak jí :)
Další ovesná placka s mým oblíbeným kaki :)
Opět kaki v akci tentokrát s lívanci :)
Karobovo-jablečná ovesná se skořicí a mandlemi. Nesmrtelná kombinace. 
No jsem trochu ostuda - ale našla jsem ještě nějaké fotky z vánočního období, které jsem jaksi dříve nestihla (výmluva :D) zveřejnit. Takže v pozadí trochu vánoční dekorace aneb trochu si zavzpomínáme na tohle hezké období :)
Po dlouhé době mamka koupila ananas, ale mohla by to dělat častěji :D
Obědové inspirace - tohle jsou klasické známé celozrnné špagety z Lidlu, ale udělané tak trochu na způsob čínských nudlí :D
Po zkouškách jsem si musela tradičně udělat svojí milovanou domácí celozrnnou pizzu...taková moje typická odměna za školní úspěchy :D
Zeleninový salát. To žluté tam měla být původně kukuřičná placka do které jsem chtěla směs zeleniny a kuřecího masa dát a zabalit, ale placka se jaksi nepovedla, takže z ní byl spíše trhanec :D

Tohle by asi vyhrálo cenu "nejméně atraktivní jídlo roku" :D ale nenechte se zmást, bylo to moc dobré! Zapečená brokolice s tuňákem, rajčaty a mozzarellou. 
 A zase pár vánočních fotek. Rýže s lososem. Toho jsem měla asi po sto letech a neskutečně jsem si na něm pochutnala.
No ty večeře, to je opět bída, teď je moc nefotím kvůli nedostatku světla :D Přišla chuť na míchaná vajíčka a k tomu opečený celozrnný chléb.

10 komentářů:

  1. :O Mňam! Já bych nejraději jedla snídaně po celý den... :D Máš nádherné fotky a úžasná inspirace pro mě! A ty lívanečky.. <3

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se tě zeptat jak veliké objemově jsou ty misky na kaši a kolik dáváš vloček a tekutiny ? :) děkuju , máš to totiž takové krásně nabylé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel netuším, já to nevážím, vločky i tekutinu dávám od oka :) Dávám asi 3/4 vody a zbytek mléko. A bude to asi tím, že kupuji jemné vločky, které si ještě namelu mixérem a také vločky nechám na chvíli namočit předtím, než začnu kaši dělat. Je pak taková krémovější a jemnější :)

      Vymazat
  3. Jé :) už jsem se lekla, že s blogem končíš :( Ale zkouškové...chápu :D Znám od své ségry :D Já jsem naštěstí ještě pořád na střední :D A jinak...miluju tvoje kaše :D Zkusím tedy někdy také vločky pomlít, protože takovou krémovou jsem ji snad ještě nikdy neměla..:( :D

    OdpovědětVymazat
  4. Takových dobrot! A krásně nafocených :) Udělala jsi mi strašlivé chutě.

    OdpovědětVymazat
  5. všechno je tak barevný, lákavý, mám hlad i tak a ještě se mám dívat na tohle!
    Mám ráda lidi, co si jídlo dokážou ještě takhle načančat. :) Já sama taky ráda jím i očima, ale většinou mám už takový hlad, že si to nakydám na talíř a jedu. :D Protože kdybych si s tím měla ještě hrát a fotit to, asi bych si dřív ukousala jazyk. :D
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kaše vypadají skvěle! Taky chci maliny :( :D

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. gratulace k úspěšnému zkouškovému! ty Tvé kaše <3

    OdpovědětVymazat
  8. Titanium TV by Theatonic Productions (1996)
    ‎Tinium does titanium tarnish Art · ‎Tinium Art · ‎Tinium Art.‎History columbia titanium pants · does titanium set off metal detectors ‎Tinium Art titanium nitride coating service near me · ‎Tinium where is titanium found Art.

    OdpovědětVymazat