neděle 26. dubna 2015

FOOD DIARY #15

Krásný nedělní podvečer! :)

Minulý týden jsem nějak s příspěvkem do Food Diary zaspala, takže až teď napravuji. 

Konečně je venku docela slušné počasí a pomalu ale jistě se na pultech začínají pravidelně objevovat jahody. Sice ještě nejsou tak dobré a sladké jako v létě, ale i tak jsem jim neodolala.  

Ovesno-rýžová kaše s jahodami a mraženým lesním ovocem a ranním kafíčkem

Pod tou hromadou ovoce se skrývají lívance :D Polité bílý jogurtem a datlovým sirupem.

Banánový mugcake je stejně můj nejoblíbenější. 

A nesměla chybět ani tradiční "štrůdlová" ovesná kaše - jabklo, skořice a oříšky je nesmrtelná kombinace.

Skvělá kaše z rýžové krupičky - zase s jahodami, mandarinkou a kouskem bílé kokosové čokolády.

Ani na ovesnou placku jsem nedala dopustit - s jogurtem, ananasem a mandarinkou. 

Většinou si alespoň jednou týdně dám k snídani tvaroh s mojí oblíbenou domácí granolou a nějakým ovocem. Tentokrát to bylo hroznové víno a mražené lesní plody.

Ananas nesměl přijít nazbyt - takže šel i na ovesnou kaši :D

 A tady tvaroh podruhé - s banánem.

Klasika - banánová ovesná kaše - navíc ještě s vínem 

Ke svačince smoothie z kefíru a rozmixovaného lesního ovoce.

Obědy - Rýže s kuřecí směsí na kari.

Opečené brambory v troubě se směsí z kuřecího masa, zeleniny, žampionů a rajčatového pyré.

Kuskus s tofu a zeleninou.

Celozrnný těstovinový salát - kuřecí maso, zelenina, bílý jogurt.

Večeře - opět nic nového :D Celozrnné pečivo a hromada zeleniny.

Celozrnný rohlík zapečený v troubě s kuřecí šunkou, mozzarellou, rajčátkem a italským kořením.


9 komentářů:

  1. rýžové kaše jsem se hrozně bála, ale předevčírem jsem jí zkusila a od té doby na ní nedám dopustit :D jako vždy krása, hlavně těstovinový salát s bílým jogurtem <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc pěkné fotky! :) Opravdu! Všechny kašičky přesně nazdobené, to mně se nikdy tak nechce :D Ten ananas ti fakt závidím :/

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jako vždy vše vypadá skvěle! Já mám nejradši jablečný mugcake :3 a dostala jsem chut na rýži s masem..:D
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. mnam, to jsou krásně barevné porce! docela jsi mě navnadila na zapečené pečivo :D

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno vypadá skvěle ! Já jsem jednu dobu jedla rýžovou kaši pořád, ale teď jím stále dokola ovesnou (ale někdy mix :) ) :) Už jsem konečně začala dělat něco-jako-mugcake, a je to vážně výborné ! Taky jsme s mamkou nedávno neodolaly a koupily jsme jahody a teď už je kupujeme pravidelně :) Máš pravdu, nejsou tak dobré jako v létě (a jako ty ze zahrádky od babičky :D ), ale je to skvělá změna (třeba když si je dám ráno na kaši :) ) A taky jsem si oblíbila lívance, konečně se mi netrhají :D
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, vypadá to všechno skvěle. Máme podobné chutě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno to vypadá tak nádherně! Děláš mi úplné chutě! :)

    OdpovědětVymazat