pondělí 20. dubna 2015

Těstoviny s kuřecím na hermelínovo-ananasové omáčce

Zdravím!

Po nějaké době jsem tu zase s jedním tipem na oběd - jedná se o recept, který vám asi podle názvu může znít trochu divně - kombinace hermelín a ananas? Možná pro někoho zvláštní, ale vážně to chutnalo skvěle! :)

Budeme potřebovat:
• celozrnné těstoviny
• kuřecí maso
• hermelín (na 1 porci stačí půlka, já používám svůj oblíbený Figura :D)
• kousky ananasu
• žampiony (nemusí být)
• mléko
• koření
• olivový olej

Dáme vařit těstoviny dle návodu, maso a žampiony si nakrájíme na kousky. Rovnou si připravíme i ananas, který taky nakrájíme - uděláme si opravdu mini kousky (to přijde do omáčky) a pak i větší na ozdobu na talíři.
Maso si v hluboké pánvi osmahneme na troše olivového oleje, později přidáme žampiony a povaříme. Poté zalijeme mlékem a hned přidáme pokrájený hermelín (na malé kousky, aby se lépe rozpustil) a dále přidáme ty menší kousky ananasu. Necháme chvíli povařit aby omáčka zhoustla. Pokud by omáčka byla moc řídká, přidejte trochu mouky (já dávám klidně i celozrnnou). Ochutíme kořením dle chuti. Na talíř pak naporcujeme těstoviny a navrch nalijeme směs s pánve, ozdobíme připraveným ananasem a kousky hermelínu.

Já osobně ráda zkouším různé nové variace chutí a ingrediencí a tohle u mě zabodovalo :)

4 komentáře:

  1. Tak to môže chutiť zaujímavo, ja taktiež strašne rada skúšam nové chute a kombinácie, takže určite niekedy vyskúšam. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  2. hermelín a ananas? tak to bych si dohromady nidy nedala! :D ale chutnat to může zajímavě, to je fakt :)
    a určitě si ho upeč, je výborný! :)

    http://the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle to chci někdy zkusit já jsem na ty kombinace ovoce a kuřecí maso :3)

    OdpovědětVymazat
  4. To zní jako dost zajímavá kombinace a věřím, že chuťově i výborná! Bohužel mi nedávno zjistili alergii na ananas, takže s těmito dobrotami mám utrum :/ A to ho mám fakt ráda, ach jo!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat