neděle 7. června 2015

FOOD DIARY #18 / report ze studentova života

Krásný nedělní podvečer!

Zaneprázdněný student se konečně hlásí! V pátek jsem byla na (snad) poslední zkoušce, ještě čekám na výsledek, ale doufám, že to mám :) Ještě pak počkat na výsledek jednoho projektu a snad budu moci říci, že tento semestr je u konce! :) A teď už náhled do mého jídelníčku během zkoušek. Některá jídla na tou nejsou moc esteticky dobře, ale hlavní je, že chutnalo! 

Hned včera po (snad) poslední zkoušce jsem se musela odměnit - skvělými ovesnými lívanečky s jahodami a meruňkou
Maková ovesná kaše s kiwi, kokosem a jahůdka na ozdobu :D
Oblíbený banánový mugcake, rychlovka z mikrovlny, takže ve zkouškovém ideální rychlá snídaně :D

Jablečná "štrůdl" ovesná kaše se skořicí a oříšky. 
Ovesná placka s bílým jogurtem, jahodami a meruňkou. Jsem hrozně ráda, že už prodávají jahody i další ovoce, které už chutná vážně dobře :)
Jedna z těch snídaní před zkouškou, kdy se mi zrovna nechtělo a nebyl čas se s něčím piplat :D Tvaroh s jablkem, domácí granolou a skořicí.
Jahody a meruňky u mě v poslední době vedly :D Tentokrát kaše rýžová.
Ovesná placka podruhé, vzhledově nic moc ale po přidání půlku banánku do těsta chuťově paráda!
Na závěr dvě ovesné kaše, obě banánové, první s jahodami a druhá s lesními plody.
A na závěr ještě jednou mugcake, tentokrát jablečný.

Obědy - sice to asi moc chutně nevypadá, ale bylo to skvělé! Zapečený kuskus s brokolicí, sýrem a tofu.
I při obědě jsem se musela po těch zkouškách odměnit - takže dnes byla jasná volba - celozrnná domácí pizza
Celozrnné těstoviny s rajčatovo-tuňákovou omáčkou.
 Rýže na kari, s kuřecím mase a zeleninou.
 
Polentové nočky s kuřecím a žampiony.
 Bulgur se sýrem ricotta, kuřecím, žampiony a zeleninou.

Večeře - vajíčková pomazánka z tvarohu s celozrnným rohlíkem.
 Večere jsem opět moc nehrotila - klasika celozrnné pečivo, šunka a hromada zeleniny.
 Salát ze zeleniny, cottage sýrem a opečeným chlebem v topinkovači.

10 komentářů:

  1. Maková s kiwi je nejkrásnější.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tie lievance vyzerajú tak nádherne!! Vždy keď nejaké robím ja, skončí to katastrofou... :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  3. No jestli takto krásně vypadají talíře zaneprázdněné studentky, měla bych se stydět!
    Všechno je opravdu nádherné, není nic, co bych s radostí nesnědla a ještě si nechtěla přidat! :))
    Držím palce, ať výsledky zkoušky dopadnou dobře!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jo, jestli takhle vypadají talíře zaneprázdněného studenta, tak se můžu jít zahrabat :D A nenašla jsem žádnou fotku, která by nebyla estetická...Jako vždy máš totiž vše krásné :) A zkoušky ti určitě dopadnou dobře ! :)

    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravé jídlo je prostě tak fotogenické! :) Vypadá to famózně a držím palce ke zkouškám!:)

    OdpovědětVymazat
  6. gratulace ke zkouškám, určitě vyšla i poslední, viď?:))
    jinak koukám, že jsi se pizzou odměnila, ale lepší, než já - domácí verzí :D vypadáí výborně

    OdpovědětVymazat
  7. Ty polentové nočky a kaše vypadá skvěle! :3 já třeba mám jablečný mugcake radši než banánový :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, to vypadá božsky, jedna věc lepší než druhá! A máš moc hezký blog :)

    OdpovědětVymazat
  9. No zašpiní to pánvičku, ale zase je to fakt dobrota jako! :D někdy určitě vyzkoušej :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat