neděle 24. května 2015

FOOD DIARY #17 / hodně učení / málo času

Hezký večer!

Bohužel i mě už dohnalo klasické období nestíhání, aneb zkouškové začíná! Po dvou týdnech vám alespoň přináším klasickou jídelní inspiraci a shrnutí. A v příštích týdnech bohužel s moc velkou aktivitou zde nepočítám, učení je hodně a času málo :D 

Začnu klasicky snídaněmi - výborný banánový mugcake s bílým jogurtem.
 Hrušková ovesná kaše a ranní kafíčko, bez něj by to nešlo.
Banánová ovesná klasika nesmí chybět, ta mě nikdy neomrzí. 
Skvělé ovesné lívanečky polité bílý jogurtem s ovocem.
Tvaroh + domácí müsli + ovoce = další nesmrtelná kombinace
Trošku míň kvalitní mobilní fotka, ale ta kašička byla výtečná! 
Ovesná placka s jogurtem a karamelizovaným jablíčkem s datlovým sirupem
Rýžová kaše s jahodami a meruňkou.
Mugcake podruhé - je prostě skvělý a jednoduchý na přípravu! :D
Karobová ovesná kaše s banánem a kokosem.
A zase tvaroh s domácím müsli.
A na závěr ještě dvě ovesné kaše - myslím že už není potřeba dalšího komentáře :D


Obědy - sice to asi moc vábně nevypadá ale bylo to skvělé! Celozrnné špagety se špenátem a kuřecím masem, s lehkým sýrovým přelivem.
Rýže s tuňákem, ochucená kapkou citronu - dodalo to tomu skvělou chuť!
Měla jsem už dlouho chuť na hermelín, tak jsem využila akce v Tescu a koupila můj oblíbený hermelín Figura :D Obalila jsem ho ve zdravé verzi, o které jsem psala již zde. A k tomu pečené brambory z trouby. 
Přípravy do školy musí být! Bez krabičky ani ránu! :D Rýže s tofu a zeleninou, zapečený celozrnný chléb (taková rychloverze toastů) a ty Racio chlebíčky jsou moc dobré!
Další stálice obědů - cizrna!
Celozrnné těstoviny se sýrovou omáčkou, žampiony a kuřecím masem. 
V poslední jsem si také dost zamilovala bulgur, tady v rajčatové verzi. 
Takové na rychlo zapečené palačinky, estetika nic moc, chuť ale skvělá! :D
Ty večeře, tady už je to horší :D Kort když není moc času, nebaví mě se s nima nějak piplat, aby bylo fotogenické :D Takže opravdu jen stručná ukázka: Celozrnná houska s kuřecí šunkou, sýrem a zelenou -> na chvíli rozpéct na pánvi. 
Celozrnné pečivo a kupa zeleniny, zkrátka nic moc originálního :D


11 komentářů:

  1. Krásné, tyhle Tvoje články vždycky moc ráda čtu, z těch fotek se mi sbíhají sliny :) Přeji hodně štěstí při zkouškovém a dobrou noc!:)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ja keď vidím tie tvoje jedlá, tak sa rozplývam :-) Pestré, plné farieb, vyhraté, človeku sa hneď zbiehajú slinky! :-)
    Veľa šťastia pri učení! Nech ti to vyjde všetko podľa predstáv! :-)
    http://health-is-way.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na tom s tím časem úplně stejně, taky nestíhám kvůli učení. Ale tak hezká jídla nemám :D

    OdpovědětVymazat
  4. mnamka to vše vypadá úplně skvěle :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na sůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  5. Nemusí být originální, hlavně, že chutná :)
    Kašičky i mugcaky jsou nádherné, i ta placka vypadá nádherně :) A ty špagety :3 Hned bych je zdlábla! Bulgur je parádní a souhlasím ,že s rajčaty kór!
    Jinak nestíhání znám, nějaké šílené období teď!!!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na bulgur jsem měla dneska hroznou chuť, ale nakonec jsem si stejně udělala rýži! :D a ta hruškové ovesná vypadá skvěle :3
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju! :) teď mám chuť na kaši a mugcake -_- :D proč já se na ty články večer dívám sakra! :D
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo, ty jidla jsou paradni! drzim palce pri zkouskovym! :)

    OdpovědětVymazat
  9. držím palce u zkoušek, s tímhle úžasným jídlem jakožto palivem to ale určitě zmákneš levou zadní!:))

    OdpovědětVymazat
  10. Radost pohledět.. Hlavně na ta sladká jídla. Krásně si s nimi umíš vyhrát. :)

    OdpovědětVymazat