pondělí 11. května 2015

FOOD DIARY #16

Hezký večer!

Po trošku delší době než je u mých Food Diary zvykem přicházím s novým příspěvkem do této rubriky. Nebudu to tedy zbytečně zdržovat! :D

Jenom než začneme - protože je období maturit, ráda bych všem maturantům popřála hodně štěstí! A protože vysokoškolákům (můj případ :D) se blíží zkouškové období, tak i těm přeji mnoho úspěchů! :)

Začnu tradičně snídaněmi - božské lívance z pšeničné celozrnné mouky napůl s moukou ovesnou. Zdobené bílým jogurtem a ovocem.

Banánová ovesná kaše nesmí chybět, vždy se u mě objeví alespoň 1x2 do týdne.

Sice jsem velký milovník kaší, ale snažím se snídani obměňovat, aby byly pestřejší. Takže mugcake nesmí chybět, tento je plněný mraženým lesním ovocem, politý bílým jogurtem s hroznovým vínem.

Kromě banánové kaše teď hodně dělám také hruškovou, snad i dokonce více než štrůdlovou z jablka. Se skořicí, mandlemi a datlovým sirupem.

Lívance podruhé - musela jsem toho využít, než půjde ve škole do tuhého se zkouškami a na zdlouhavé ranní snídaně nebude čas :D

Někdy se hodí i studená snídaně - tvaroh, domácí müsli, jablíčko a skořice

A zase ta banánová dokonce 2x, co k tomu dodat :D

Banánová ovesná placka, politá bílým domácím jogurtem a datlovým sirupem.

Láska k hruškové ovesné kaši se opět projevuje :D

A podruhé tu máme i tvaroh opět s mým domácím müsli, banánem a lesním ovocem.

Maková ovesná kaše - další skvělá věc, jak zpestřit kaši - mákem!

Obědy - Směs z kuřecího masa, žampionů a zeleniny a k tomu odlehčený bramborový salát (jen z brambor, bílého jogurtu a zeleniny).

Celozrnné špagety se sýrovým přelivem, kuřecím masem, rajčaty a žampiony.

Kari rýže s kuřecím a zeleninou.

Rýžové nudle na čínský způsob.

A konečně jsem taky jednou nezapomněla vyfotit i můj školní oběd v krabičce - celozrnné těstoviny s boloňskou omáčkou a tofu.

Kuskus na rajčatové omáčce s tofu.

Večeře - moje oblíbené zapečené celozrnné pečivo, poslední dobou ho dělám fakt často, má to takovou super italskou chuť :D

Celozrnný chléb s kuřecí šunkou a zeleninou.

Skvělé celozrnné toasty z Lidlu, plněné šunkou, sýrem a rajčaty.

21 komentářů:

  1. Samé dobroty, moc se mi to líbí, všude spousta zeleninky, jen se mi sliny sbíhají :3
    tribanany.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to všechno krásně nazdobené! A hrozně se mi líbí, že se nebojíš pečiva a aby taky jo, vždyť to není žádný zabiják, i když 9 z 10 dietářek omdlívá již při tom slově! Já mám pečivo také ráda a to zapečené na "italský způsob" vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, vše vypadá skvěle jako vždycky ! :) Ten kuskus na rajčatové omáčce s tofu vypadá vážně skvěle ! Já se teď taky ty snídaně snažím trochu obměňovat (ehm :D ), ale stejně střídám jen kaši a lívance nebo palačinky :D Protože mě to nejvíce zasytí :) A celozrnné tousty z Lidlu jsou asi nejlepší :) Dlouho jsem si je nezapekla naslano, měla bych to napravit :D Obdivuji, že i taková obyčejná dobrota jako tousty u tebe vypadá jako speciální jídlo - umíš zkrátka krásně fotit :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno vypadá úžasně! :) Banánová kaše je prostě taková klasika, ale no co, banán se tam prostě hodí a patří! Z kolika gramů vloček si tak obvykle děláš kaši? :)
    Jinak přeji, ať zkouškové zvládneš a někdy si i uděláš čas na nějakou dobrou snídaničku, ať mám zase nad čím slintat :D :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :)
      Jinak z kolika gramů nevím, já to nevážím :D Dělám to prostě od oka, za tu dobu co si kaše dělám už v tom mám tak nějak cvik a vždy se mi podaří udělat cca stejné množství :D

      Vymazat
  5. Tvoje jídlo je tak nádherný, že mám co dělat, abych nesnědla kus svého notebooku.. co mi to děláš takhle na večer? To abych šla snad rychle spát, abych se na noc ještě nemusela něčím nacpat! :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  6. Dala bych si lívance a ty zapečené toustíky, vypadají božsky! :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jěžiši!! Takové dobroty! :3 Ty kaše jsou luxusní! Já se to taky snažím obměnovat, ale stejně si vždy tu kaši udělám :D ale možná zítra si udělám mugcake.. ještě uvidím:)
    Moc děkuju :) Taky si je vždycky nakoupím v akci :D:D Ale i tak.. mléko za 55 kč taky není zrovna nejlevnější :/
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. díky za typy, "banánovou kaši" musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  9. opravdu báječná strava, klobouk dolů!:))

    já přišla ovesným kaším na chuť až nedávno ale můžu se jich ujíst - na všechny způsoby!

    www.adelaine-daily.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. mnam vše vypadá moc dobře :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    Budu moc ráda, když se zapojíš.
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě vyzkoušej, bylo to moc dobré!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Vše vypadá báječně a zdravě !
    http://dreammorebabe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. mňam, tak teď jsi mi vážně udělala chutě :D hlavně na ty snídaně :))

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuju :)
    Ty snídaně vypadají mega úžasně. :3 Jinak všechno vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to nemá chybu! :) paráda :) všechno vypadá tak chutně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné, krásné jako vždycky! Jak to děláš, že máš ty fotky vždycky tak pěkné? Všechno úžasně barevné a nazdobené, až z toho dostávám hlad. Počkat, vlastně ho už mám :D

    http://because-i-love-food-and-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Můžu se zeptat, z jakého množství vloček děláš kaši? Krásně Ti přetéká miska, toho jsem nikdy nedocílila, sakra! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem tady psala v komentáři o něco výš, tak nevím přesně z jakého množství, nevážím to, dávám to od oka už v tom mám cvik a daří se mi to odhadnout vždy tak nějak stejně :D

      Vymazat