úterý 1. září 2015

End of summer and HOLIDAY FOOD DIARY

Hezký večer! 
Prázdniny jsou za námi a léto je bohužel téměř u konce. I když já jakožto student vysoké školy začínám školní rok až od října, už nějakou dobu si ani nepřipadám, že jsem měla prázdniny :D Bohužel státní zkouška v září se mi blíží a učení je hodně, takže se snažím každý den alespoň něco naučit. To také vysvětluje mou neaktivitu zde na blogu, za což se omlouvám, ale opravdu je toho teď hodně. 

Tak alespoň jsem připravila nějaké to shrnutí cca za poslední měsíc prázdnin. Taková menší ukázka mého jídelníčku. 
To ještě byly k sehnání třešně. Bude se mi po nich stýskat, je to jedno mých nejoblíbenějších ovocí. 
Mugcake v nových mističkách. Vedle bílý jogurt a hromada ovoce. 
Další nová miska do sbírky :D Ukořistila jsem jí náhodou v akci v Penny :D

K obědu hodně vedly zeleninové saláty, vzhledem k velkému počtu tropických dnů :D
Falešné boloňské špagety - omáčka dělaná z tofu chilli.
Skvělé domácí celozrnné tortilly!

Večeře nic extra estetického, zjistila jsem, že jejich focení mě jaksi tolik nebaví a nebo jsou ty fotky často rozmazané :D

17 komentářů:

  1. Všechno vypadá krásně. Prozradíš recept na ty celozrnné tortilly? :-) Jinak držím moc palce u státnic!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept je zde: http://healthyandtastylife.blogspot.cz/2015/04/domaci-celozrnne-tortilly.html
      A mockrát děkuji :)

      Vymazat
  2. Všetko to vyzerá strašne lahodne. Smiem vedieť, čo za pomazánku to máš na 3 obrázku odspodu? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Už si nejsem úplně jistá ale řekla bych že to byl jen cottage s pokrájenými rajčaty :)

      Vymazat
  3. Máš vždycky tak nádherné fotky, že bych Ti to všechno nejraději snědla :-) Můžu se zeptat, jak děláš ovesné kašičky? Vypadají tak nadýchaně a krémově. Vaříš je v mléce nebo tam přidáváš jogurt či tvaroh? A můžu se zeptat i na množství vloček, tekutin a případně něčeho jiného? Moc Ti děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já to nevážím a neodměřuje, mám to množství už nějak v oku :D Každopádně si vločky předem mixuji mixérem najemno. A vždycky když si chci ráno dělat kaši, tak si vločky nejdřív nechám chvíli namočené, hezky nabobtnají :) Jinak vařím asi tak ze 3/4 ve vodě a zbytek mléko :)

      Vymazat
  4. Jak děláš ty celozrnný tortilly? Já asi ještě nevychytala těsto a vždycky to byly s trochou nadsázky maximálně placky. :D A mimochodem... máš boží misky! :)

    (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept najdeš zde: http://healthyandtastylife.blogspot.cz/2015/04/domaci-celozrnne-tortilly.html
      A jinak děkuji :))

      Vymazat
  5. Zase krásná inspirace :) !
    Můžun se zeptat jak děláš ty celozrnné torily :) ?

    OdpovědětVymazat
  6. Misek prostě není nikdy dost! :) A jsou moc pěkné! Stejně tak všechno jídlo, máš ho vždy tak hezky nazdobené, to se mi prostě nikdy nechce :D Já se jen těším až ho zdlabu... #somzrout :D A recept na celozrnné tortily by mě taky docela zajímal ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a také posílám odkaz na receptík: http://healthyandtastylife.blogspot.cz/2015/04/domaci-celozrnne-tortilly.html
      :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  7. ty vieš to jedlo tak neskutočne krásne pripraviť a vyfotiť ! ako z nejakeho katalogu :) uzasna inspiracia, dakujem

    moj blog: http://www.neverendlessdreaming.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam.. Všechny jídla vypadají božsky!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  9. začínáš až v říjnu? závidíím :) budu držet palce u státnic! z čeho státnicuješ?
    krásná lívanečková věž :) i vše ostatní samozřrejměě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano :D ...bohužel z Ekonomie :-/ mockrát děkuji :)

      Vymazat