neděle 22. února 2015

FOOD DIARY #10

Krásný slunečný den!

Zhruba po více než týdnu vám opět přináším pohled do mého jídelníčku a trošku té jídelní inspirace :)

Ananas v akci! Koupili jsme s mamkou v Kauflandu ananas, takže je jasné, že hned našel využití v mých snídaních! :D
Ovesná kaše povařená s půlkou rozmačkaného banánu, zbytek přišel na ozdobu společně s ananasem, bílou kokosovou čokoládou a kokosovými lupínky.

A nesměla chybět ani ovesná placka, kterou jsem si v poslední době na snídaně taky hodně oblíbila. 

U babičky jsme zkoušely výrobu domácích bílých jogurtů. Sice ten jogurtovač, který má doma není zrovna posledním výstřelkem módy, ale jogurty z něj byly výborné, dokonce mi chutnaly víc, než kupované. Tady jsem ho hned využila na snídani, přidala jsem k němu domácí müsli, ananas, mandarinku a datlový sirup.

Jablečný mugcake - naprosto skvělé! Recept na klasický mugcake jsem vám tu už psala v článku zde. Tady jsem vyzkoušela přidat nastrouhané jablko. Takže než přišel do mikrovlnky tak jsem do těsta přimíchala ani né půlku postrouhaného jablíčka a výsledek byl vynikající. Zbytek jablka přišel na ozdobu, společně s domácím bílým jogurtem a datlovým sirupem

Klasická banánová ovesná s mraženými brusinkami, bílou kokosovou čokoládou a posypaná kokosem.

A další ovesná kaše s banánem a hroznovým vínem.

Oběd - celozrnné špagety se sýrovým přelivem, kuřecím masem, žampiony, rajčátky a oreganem.

A na scéně opět polenta a z ní skvělé polentové nočky s kuřecím, žampiony, rajčaty a sýrem.

Skvělá kari rýže se zeleninou a kuřecím masem.

A když jsem měla ještě volno před začátkem letního semestr musela jsem si udělat také skvělou domácí celozrnnou pizzu, která mě snad nikdy neomrzí!

Večeře - celozrnné chlebové toasty se šunkou a sýrem.

Pokrájený celozrnný rohlík, zapečený v troubě s kapkou rajčatového pyré, šunkou, sýrem, rajčátkem a italským kořením. Myslím, že je už jasné, že zbožňují italská jídla a chuť italského koření! :D

Po dlouhé době taky konečně míchaná vajíčka a celozrnný chléb opečený v topinkovači, k tomu nějaká ta zelenina.

12 komentářů:

  1. nádherný fotky jídel! :) vše vypadá krásně :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ta ovesná placka vypadá nádherně, taková slaďoučká pizza! :-) A jinak vlastně všechno vypadá božsky! Můžu se zeptat, co je to za tu bílou kokosovou čokoládu?:-)

    OdpovědětVymazat
  3. no, dala bych si úplně všechno :)

    OdpovědětVymazat
  4. Když mám ananas, tak si dělám ovesnou kaši "piňa colada " :D
    Všechna jídla vypadají fantasticky, hlavně snídaně že, jako vždy :D
    Jinak děkuji za pochvalu receptíku, na apple pies taky ujíždím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno vypadá úžasně ! Umíš krásně zdobit nejen kaše :) Ovesnou placku jsem už viděla na blozích nesčetněkrát, ale sama jsem ji neměla...asi bych to měla napravit :)

    OdpovědětVymazat
  6. polentu si chci už dlouho koupit :) a jablečný mugcake si dělám mnohem častěji než ten banánový!
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, mám hlad! :D Ta ovesná placka vypadá moc dobře, musím si ji někdy taky udělat :)

    OdpovědětVymazat
  8. ovesná kašička je nejlepší!!:D :3

    OdpovědětVymazat
  9. Ono je to z toho Lidlu strašně rychle pryč :-(
    Jinak máš to krásně nazdobené všechno, hned mám hlad :-) tu celozrnnou pizzu bych si dala, musím si jí zase udělat

    OdpovědětVymazat
  10. Ono je to z toho Lidlu strašně rychle pryč :-(
    Jinak máš to krásně nazdobené všechno, hned mám hlad :-) tu celozrnnou pizzu bych si dala, musím si jí zase udělat

    OdpovědětVymazat
  11. Krása, krása! :) Udělala jsi mi chuť na ananas, tak jsem musela otevřít konzervu ke kafíčku :D Hrozné, co s člověkem takové fotky udělají :D

    OdpovědětVymazat