čtvrtek 12. února 2015

FOOD DIARY #9

Hezký den!

Po nějaké době zase trošku té jídelní inspirace. Protože jsem si teď užívala pozkouškového volna tak jsem si občas trochu víc pohrála převážně se snídaní.

Tady spíš taková klasika - ovesná banánová kaše s mraženými borůvkami a tmavou čokoládou a samozřejmě s ranním kafíčkem. 

 Ovšem tohle byla mňamka - skvělé lívance ze špaldové mouky a ovesných vloček zdobené karamelizovanými jablky, bílým jogurtem, datlovým sirupem a skořicí. Od té doby co jsem k Vánocům dostala lívanečník tak jedou lívance docela často! :D

Premiéra s ovesnou plackou - konečně jsem také vyzkoušela tuhle dobrotu! Stačí pouze ovesné vločky, vajíčko, špetka kypřícího prášku, klidně i trocha skořice a nějakého sladidla a doředit mlékem/vodou. A šup s tím na pánev. Ozdobeno bílým jogurtem a hromadou ovoce.

Snídaňový dezert na způsob Tiramisu. Tvaroh + piškoty + banán + holandské kakao.

Maková ovesná kaše s hroznovým vínem a mandarinkou.

 Karobová ovesná kaše opět s banánem a hrozny.

Trošku nevzhledná ale dobrá snídaně. Bílý jogurt s karamelizovanými jablky, domácím müsli, pár bebe mini sušenek a skořice. 

Jedna z obědových klasik - kuskus s tofu a zeleninou.

Další oblíbený oběd - celozrnné těstoviny s rajčatovou omáčkou a mozarellou na italský způsob.

 Rýžové nudle a masovo-žampionovo-zeleninová směs.

Skvělý tip na večeři - celozrnný chléb, na to trocha rajčatového pyré, plátek šunky, sýra, rajčátko a oregáno a dát na chvíli zapéct do trouby.

Opečený celozrnný chléb na pánvi, plněný šunkou, sýrem a zeleninou. Měl to být takový náznak panini :D

20 komentářů:

  1. Miluji borůvky v kaši, obzvlášť v kombinaci s čokoládou! Mňam! A kašičky máš krásně nazdobené :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím tě, řekni mi, jak to děláš, že máš tak skvělé a kvalitní fotky? Hlavně jak je možné, že to tvému jídlu vždy tak "sluší"? :D Nejvíc mě zaujala samozřejmě ta sladká jídla, snídaní není nikdy dost. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, vážně děkuji, teď mám neskutečný hlad :D Jinak souhlasím s komentářem Roxy - fotky máš krásně a to jídlo je hrozně pěkně naaranžované :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou skvělé!! Jsem celkem překvapená, že mě nejvíce zaujaly obědy a ne kašičky! :D jak si přapravuješ tu rajčatovou omáčku? já normálně dám na pánvi krájená rajčata, trochu osladím, okořením, ale jdou také.. kyselé, nedobré:D
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) Já dávam větší rajčata jako "rozpařit" do vroucí vody, vždycky je nahoře naříznu. Pak z nich sloupnu slupku a rozkrájím na malý kousky a přihodím na pánev k masu a oni se hezky rozvačí na takovou omáčku :D Pak ještě přidávám trochu rajčatového pyré :)

      Vymazat
    2. ahá. Takže si děláš svoji omáčku přímo z rajčat :) na to já jsem moc líná :( :DD

      Vymazat
  5. Všechno vypadá skvěle ! Obdivuji, jak máš všechno krásně nazdobené ! Já taky ráda zdobím, ale nikdy to nevypadá tak úžasně :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem ti psala, že máš vážně skvělé fotky? :D Fotíš na mobil nebo foťák?
    Všechno je to k nakousnutí.
    Krásné kašičky i lívanečky a především se mi líbí, jak sis nazdobila tu placku. Ten zapečený chleba je moc dobrý nápad a vypadá parádně. Určitě ho taky zkusím :) A panini jsou taky super :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. ty fotky vypadají nádherně!!! :)) ty lívanečky bych si teď tak dala!! :(

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně to vypadá, všecko :) Lívanečník by se taky hodil no :D

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tu ovesnou placku musím někdy vyzkoušet! :) Jinak to je zase krása, ty tvoje kašičky... Kombinace borůvky + čokoláda je strašně dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  10. jako vždy krása, co máš za foťák, mohu-li se zeptat?:)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš to tak krásně "načančané" :) parááda

    OdpovědětVymazat
  12. obdivuju, že vykouzíš s digitálem takové fotky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty tvoje fotečky, to je nádhera, až se divím, že si to tak zdobíš, to je potom úplná škoda sníst!:D

    OdpovědětVymazat
  14. Mňam, nádherné fotky. Určite sa nimi nechám inšpirovať a vyskúšam tú ovsenú placku. Je rýchla, zdravá a stopercentne mi bude chutiť. Taktiež aj ten dezert na spôsob tiramisu vyzerá lákavo. A ovsené kašičky sú top. Tie sú mojím najobľúbenejším jedlom :) Ešte raz ďakujem za inšpiráciu.

    http://allm.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Já si myslím, že kdyby ovesné kaše nebyly, lidé by se zbláznili :D

    OdpovědětVymazat