neděle 11. ledna 2015

FOOD DIARY, nestíhám, nestačím → aneb ZKOUŠKOVÉ!

Hezký večer!
Bohužel přišlo to období, kdy můžu říct: absolutně nestíhám. Zkouškové je již v plném proudu a tak si nejspíš dám menší pauzu od přidávání článků. Navíc budu asi v této době upřednostňovat rychlá jídla a na nějaké zdobení a aranžování také moc času nebude (takže by to na fotkách nevypadalo hezky, že! :D) 
Uvidím jak se to vyvine, ale když na tom budu časově opravdu špatně ozvu se nejspíš tak koncem ledna. 

Snídaně - ovesná klasika - s kiwi a mandarinkou.

 Další ovesná kaše - oblíbená kombinace s banánem mě snad nikdy neomrzí. A ještě nějaké to mražené ovoce k tomu a samozřejmě raní kafíčko.

 Jablka, skořice a mande? Další skvělá kombinace s ovesnou kaší.

 Žádná ovesná, ale nízkotučný tvaroh s domácí granolou, hroznovým vínem a ananasem.

A přišla řada i na mugcake, další oblíbená varianta mých snídaní.

Špaldová krupice s banánem a hroznovým vínem + datlovým sirupem.

Obědy - rychlovka: quesadilla s kuřecí šunkou, sýrem a zeleninou + jogurtovým dipem.

Rýžové nudle se směsí z kuřecího masa a zeleniny.

Večeře - chlebové toasty, zelenina a kuřecí šunka.

 Celozrnné pečivo, sýr cottage a zelenina.

Salát z hromady zeleniny, šunky a sýru cottage + celozrnný chléb.

Jinak všem, co také mají nějaké zkoušky přeji mnoho štěstí! :)

11 komentářů:

  1. Ty kaše vypadají úžasně, právě jsem jednu dojedla, a ty mi už děláš chutě na další :D quesadillu jsem neznala :s To je z normálních tortil nebo jak? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ tyhle byly kupované, ale mám i recept na domácí tak příště zkusím :) Jen to necháš zapéct na pánvi a je to :)

      Vymazat
  2. Jéé tak to teda upřímnou soustrast s tím zkouškovým! Taky mám toho teď ve škole dost, ale jsem teprve na gymplu, takže to se určitě nedá srovnávat :) Jinak jíš úplně úžasně, ty snídaně! Já mám teď jídlo strašně rozházené, musím si znovu navyknout na ten školní režim :D Quesadilla - to slyším poprvé :D A ten mugcake vypadá moc dobře! Jak jsi ho udělala? No prostě všechno nádherný! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) No chci sem hodit recept na mugcake už dlouho ale ještě jsem se k tomu nedostala :D já si ho dělám s ovesných vloček, 1 vajíčko, trošičku kypřícího prášku do pečiva a přidávám i rozmačkaný banán (půlku nebo 3/4). Ještě přidávám karob - vše v míse rozmixuji mixérem. Můžeš to i přisladit pokud máš ráda sladčí. A pak to dám do nějaké bílé misky či hrníku a dám do mikrovlnky tak na 3 minuty. A chce to hlídat, kdyby to nějak začlo přetejkat tak trochu ubrat :D

      Vymazat
  3. Úžasná jídla, ty Tvé články jsou skvělým zdrojem inspirace :) A přeji pevné nervy a hodně štěstí, ať to všechno zvládneš. Jak teď všude čtu o zkouškovém, začínám se toho dopředu děsit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Děsivé to bohužel je, taky to teď poslední dobou čtu všude jak se někdo furt šprtá :-/ :D

      Vymazat
  4. Já ty rýžový nudle musím konečně ochutnat! Jinak máš nádherný kašičky :33
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno vypadá tak báječně :* udělala jsi mi chutě :) a naaranžovaný to máš skvěle :) ten mugcake vypadá velmi velmi báječně :* a držím palce se zkouškovým- mám ho též :/

    OdpovědětVymazat
  6. Ta ovesná kaše s mandarinky a kiwi vypadá skvěle! A všechny ostatní, miluju ovesné kaše, rozhodně toto bude moje inspirace, moje ovesné kaše nikdy nevypadají nikdy tak fotogenicky :) Podle mě je toto krásný článek!
    http://adelamachova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. je skvělá! :D :3 na jednu stranu bud ráda.. je to celkem droga :D ale určitě je mají v nějaké zdravé výživě :)

    OdpovědětVymazat