neděle 18. ledna 2015

Rychlý "učící se" FOOD DIARY

Hezký večer,
mezi tím závalem učení na zkoušky vám alespoň v rychlosti ukážu maličký náhled do mého "zkouškového" jídelníčku a třeba i trochu něčím inspiruji :) Poslední dobou převažují spíše rychlejší jídla, nevařím ráno tak často kaši ale preferuji spíš tvaroh nebo bílý jogurt a naházet na to, co doma najdu :D

Jako třeba zde - bílý jogurt s hroznem, banánem, domácím müsli a pár bebe mini sušenek + skořice.

To je tak, když vám vaše stráášně hodná babička chce to zkouškové trošku zpříjemnit a přinese vám krabičku jahod. Netuším kde je vzala a i přesto že nebyly tak sladké jako v létě, tak moc potěšily :) Tady na ovesné kaši s tmavou 770% čokoládou a kokosem.

Další várka přišla do tvarohu s dalším ovocem a domácí granolou.

A další zase na kaši - ovesno-rýžovou s mandarinkou.

 A tady jedna velká rychlovka - celozrnný toust s tvarohem a ovocem.

A zase tvaroh a "naházej tam co se dá" :D

 A dnešní nedělní banánová ovesná.

K obědu také spíše rychlovky - třeba celozrnné palačinky se šunkou, sýrem a zeleninou.

 Nebo kuskus s tofu a zeleninou.

K večeři celozrnný chléb s náloží zeleniny a sýrem cottage.

A po strašně dlouhé době pořádné tousty z celozrnného toustového chleba z Lidlu. Mňam! :)

10 komentářů:

  1. Ty děláš opravdu jedny z nejlepších fotek jídla. Člověk by se takhle na noc pak pomalu uslintal! Ach jo, nemůžu se dočkat, až bude sezóna jahod. To mi potom polezou i ušima!

    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! to kdybys viděla můj jídelníček o zkouškovém :D
    v první chvíli jsem se lekla, že máš u té fotky s ovocem kuřecí kostky, ale ona je to domácí granola :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tvoje jídla jsou tak krásné! Přeji hodně štěstí u zkouškového! Co studuješ? :)
    Já zkoušela palačinky na slano jen jednou a nebyly špatné, ale rači si tu šunku a sýr dám s pečivem :D a líbí se mi, jak si ten cottage, papriku a všechno dáš hezky na chleba :D to já musím mít bokem!
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc :) studuju management cestovního ruchu, ale teď mě tam nejvíc trápí Právo u kterýho si asi myslej, že jsme právnická fakulta!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. ty slané palačinky vypadají skvěle :)
    a u tebe vypadají dobře i jídla "naházej tam co se dá", jak to děláš?:D

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam máš to moc krásné i o zkouškovém :) Taky chci jahůdky! :3

    OdpovědětVymazat
  7. Awww, všechno vypadá tak dobře :3 Mimochodem - 770% čokoládu bych si taky nechala líbit :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, jak to člověk píše v rychlosti, to jsou pak překlepy!! :D :D

      Vymazat
  8. Já přibrala jen tak 1 kg, čekala jsem víc :) spíš zítra nestoupám na váhu:D to co jsem snědla dnes navečer.. no rači bez komentáře :D to vážíš dost málo.. to se divím, že jsi schopná mensturovat O.o

    OdpovědětVymazat
  9. 770% čokoláda mě také hrozně rozesmála :DD Jinak to všechno vypadá báječně a doufám, že zkoušky jsou hezky od ruky!:) Případně že v tuhle chvíli už jsou úspěšně za Tebou.

    OdpovědětVymazat