středa 28. ledna 2015

FOOD DIARY & KONEČNĚ VOLNO!

Krásné odpoledne!

Tak konečně už taky můžu říct - zkouškové je úspěšně za mnou! Jupí! Včera jsem byla na poslední zkoušce a ode dneška si můžu užívat menší prázdniny, než začne další semestr. No a dneska ráno jsem se samozřejmě musela odměnit skvělou a velkou porcí kašičky, kterou jsem si pod dlouhé době v klidu nazdobila a vychutnala :)

Snídaně během zkouškového - žádná sláva. Klasika: ovesná kaše s banánem. 

 Bílý jogurt, banán a domácí müsli s karobem.

Taková docela dost nevzhledná rychlo kaše - ovesná s kaki, hořkou čokoládou a datlovým sirupem.

Tady pro změnu s kiwi, banánem a kokosem.

 A na řadu přišla i tahle super rychlovka z mikrovlnky - mugkake s bílým jogurtem a mraženým lesním ovocem.

Karobová ovesná kaše s banánem a mraženým ovocem.

A taky už máme mojí dnešní rýžovo-ovesnou kaši jako odměnu za zkoušky. A nezůstane jen u ní. Už si plánuju na zítřek lívance! :D ... S malinami, které mi přinesla před včerejší zkouškou mamka, asi pro potěšení :), hroznovým vínem a čokoládou milkou. Skoro se mi nevešla do misky :D

Super rychlo oběd - čínské nudle ála co dům dal :D

Toasty a učení, učení, mučení ....

 Také poněkud nevzhledná, ale dobrá pomazánka z cottage sýru.

Jinak všem, co ještě nějaké zkoušky čekají přeji mnoho štěstí! :)

9 komentářů:

  1. Ty tvoje jídla jsou vždy tak krásná! :) a líbí se mi jak máš nejdřív snídaně a potom až oběd, večeře.. Jinak ty nesvačíš a nebo svačiny nefotíš?:)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já popravdě fakt ani moc nesvačím, spíš si odpoledne jen tak něčeho zobnu třeba ovoce či zeleniny a udělám si čaj. Já mám totiž spíš ráda takový ten pocit že se pořádně najím o ty 3 hlavní jídla. Kdybych si dala na oběd spíš menší porci tak mě akorát za půl hodky bude honit mlsná :D

      Vymazat
    2. To znám!:D ale já zas svačit musím.. Za a mám hlad :D a za b bych tolik kcal nenarvala do 3 jídel.

      Vymazat
  2. mňam ta jídla vypadají nádherně..miluju hezké fotky jídla..vždycky mám an to chuť, ale to je vedlejší :D haha

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já si je dám zase zítra :3 Je to už má osobní tradice, že v sobotu snídám lívance!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tvoje food diary. To jso vážně perfektní fotky. Ta nevzhledná rychlokaše se mi náhodou moc líbí. I ty ostatní vypadají skvěle. Hlavně ta za odměnu s Milkou :) Mugcake se ti taky moc povedl.
    Na ty čínské nudle mám chuť. Patří mezi jedno z mých nejoblíbenějších jídel. A ta pomazánka z Cottage vypadá moc dobře. Můžu se zeptat na recept? :)

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) pomazánka - naprosto jednoduché: cottage, nakrájená cherry rajčátka a nakrájená kuřecí šunka :D opravdu rychlovka :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky! :) Můžu se zeptat na recept na mugcake? :) A ta cottage pomazánka vypadá taky moc dobře, právě jsem měla před chvilkou cottage se zeleninou :3 Prostě všechno krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Joo, lívanečky za zkoušky si dopřej pěkně! :D
    Jinak já už se taky radovala z volna, všechno jsem měla za sebou a free týden před sebou, než mi milá paní profesorka oznámila, že mi neuzná jeden test a tak musím ještě zítra na opravný :-/ Pak už ale (snad, abych něco nepřivolala :D) zbytek týdne volný a bude se vyvařovat :D

    OdpovědětVymazat