neděle 4. ledna 2015

FOOD DIARY - Střípky z prázdnin

Hezký, poslední prázdninový večer! 

Uteklo to tak rychle, přijde mi jako kdyby vánoce byly tak před dvěma dny. Sice jsem se půlku prázdnin proučila ale i tak mi dneska z toho bylo dost smutno, protože vím, že mě teď čeká zkouškový - tedy nic hezkého! :D

No a teď k mému prázdninovému jídlu. Opět tu je nejvíce fotek snídaní. Tady nízkotučný tvaroh s pomixovaným banánem, domácí granolou a zase ty moje oblíbené rozdrobené vanilkové rohlíčky. No co, když byly ty vánoční prázdniny! :D

 Špaldová krupice s jablkem a hroznovým vínem + skořice a hořká čokoláda 72%

 Ovesná kaše a poslední kokoska!!! :D Jinak s banánem a nesmí chybět ani ranní kafíčko :)

Skvělý parfait - bílý jogurt, domácí granola, vločky, nastrouhané jablko.

Ovesná kaše s jablkem, mandarinkou a vínem a se skořicí.

Venku se sluníčka moc nedočkáme, tak jsem si ho udělala alespoň na kaši! :D Aneb konečně mamka načala ananas co jsme koupili na vánoce :D

Oběd - celozrnné špagety a rajčatové pyré + žampiony, šunka a zelenina.

A prázdniny bez pizzy?! Nikdy! :D Domácí celozrnná - stejně je nejlepší! :)

Zase ty učící večery :-( Knackerbroty, žervé, šunka a zelenina.

A dnešní boží večeře - ten konec prázdnin jsem si musela nějak zpříjemnit! Zapečený celozrnný chleba v troubě s rajčatovým pyré, šunkou, sýrem a rajčátkem s italským kořením. Skvělá kombinace :)

8 komentářů:

  1. vše vypadá skvěle! samozřejmě snídaně zase vyhrály! :D
    Na fotce není poznat například 50 g rýže a 80 g no.. a hlavně jsem měla malé svačiny, ale chápu :) je to tvůj názor. Navíc ty taky papáš malé porce (podle fotek), takže ti to asi nepřijde :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Zase nádhera! :) To parfait si taky občas dělám, je to strašná dobrota :)

    OdpovědětVymazat
  3. jediné dobré na učících večerech je pauza na jídlo:) :DDD

    OdpovědětVymazat
  4. pizza a parfait <3
    můžu se zeptat, co máš za foťák? krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mám normální digitál Casio Exilim 10x zoom. Žádná zdrcadlovka nebo tak :D

      Vymazat
  5. Nebo jako já, když mám hlad :( :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si užívám nejvíc snídaně :D jak děláš tu granolu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady mám recept: http://healthyandtastylife.blogspot.cz/2014/10/domaci-granola.html
      :)

      Vymazat