neděle 28. prosince 2014

Christmas Food Diary*

Krásné nedělní dopoledne!

Jak užíváte povánoční čas? A jak jste si užily Štědrý den a svátky?

Já na Štědrý den většinou uklízela a připravovala různé jednohubky a chlebíčky na večer. A následující dva dny jsem se snažila trochu odpočívat. A teď už se bohužel zas snažím spíš učit :D Ale jde to špatně, co si budem povídat :D

Snídaně v posledních dnech jsem se snažila vyladit alespoň trošku vánočně. Letos ani nejím moc cukroví :D Spíš jen ráno zobnu pár kousků.

Například den před Štědrým dnem jsem si udělala skvělou hruškovou ovesnou kaši na kterou jsem nalámala pár vanilkových rohlíčků. Letos jsem je dělala napůl z klasické bílé mouky a napůl z celozrnné špaldové.

A ještě den předtím jsem měla tuto makovou ovesnou kaši, ozdobenou jablkem, mandarinkou a kiwi.

Před Vánoci nesmělo chybět ani mé oblíbené kaki. A kokos! 

Jablková ovesno-pohanková kaše s perníkovým kořením, datlovým sirupem a mandlemi. 

Den před Štědrým dnem většinou chodíme na oběd k babičce. Letos jsme ale s mamkou nějak nestíhaly s úklidem, tak jsem nám doma udělala takový rychlý oběd - kuřecí směs se žampiony a zeleninou s opečenými brambory v troubě.

Na Štědrý den a na 1. svátek jsem snídala spíš cukroví. Jednou v roce to přece neuškodí! :D
Ale pak se mi už trochu zastesklo po mojí ovesné kašičce, takže jsem si udělala asi neoblíbenější - banánovou! No a protože vanilkových rohlíčků máme doma fakt hoodně, tak jsem dva přidala i do kaše. A jednu kokosku k tomu :D

Na konečně přišlo na řadu i testování mého nového lívanečníku od Ježíška. No lívance se na něm dělají jedna báseň a jsem fakt ráda, že už nemusím používat ten, co jsme měli doma předtím a co byl snad i starší než já! :D No a cukroví stále ještě dojídáme, bohužel je ho tu pořád ještě dost :D

 A jedna z večeří. Celozrnný chléb s kuřecí šunkou, sýrem a zeleninou.

9 komentářů:

  1. jedla jsi pěkně zdravě, obdiv, já se o Vánoce jen přejedla nezdravým :D
    jinak držím palce s učením, taky mě to čeká.(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jsi jedla i přes ty Vánoce :) Ta kašička s kiwi a mandarinkou vypadá nádherně :) A ty lívanečky! :3 Taky už bych se mohla začít učit, ale pořád se mi do toho nějak nechce :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, děláš mi chutě :) my sice doma máme lívanečník, ale nikdo ho nepoužívá- nějak jsme si zvykly na ty naše patvary :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky ovesných kaší miluju, vždycky načerpávám inspiraci :3 à propos, taky jsem dostala lívanečkovač, ale jeho chvíle teprve příjde :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vše vypadá skvěle! A dát si na kaši vanilkové rohlíčky je geniální nápad.. Mňam! :D Taky mám lívanečník a je to skvělé :D lívance jsou hotové za pár minut a i nějak hezky vypadají :D
    A děkuji. Tobě taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. mňam, všechno vypadá skvěle! hlavně ty kašičky, miluju kaše ♥

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tak :) Jojo to je nejlepší! ještě s máslíčkem, čokoládou, zasypané kokosem.. No mňam!:D
    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Aaah, krása :D Lívance z lívanečníku vypadají bezvadně!:)

    OdpovědětVymazat