pátek 19. prosince 2014

FOOD DIARY #9

Krásné páteční a poslední školní odpoledne!

Konečně začínají prázdniny. I když při představě, že i o ty prázdniny se budu muset hodně učit, už to tak hezky nezní. Ale přeci jen - pár dní pohody a klidu mě čeká. To přece na Vánoce musí být. A už se moc těším. Ve středu jsem měla předtermín zkoušky, takže teď jsem si konečně našla čas si sednou k blogu. A protože fotek jídel se mi zatím nahromadilo opravdu hodně, tak je co přidávat do FOOD DIARY :)

V posledních dnech se trochu té vánoční nálady projevuje i na mých jídlech, tedy spíš snídaních. Hodně používám jablíčka, skořici, perníkové koření a na ochucení taky úžasně dobrou čokoládu Ritter Sport s příchutí vanilkových rohlíčku :D

Tady klasická snídaňová ovesná kaše s jablkem, skořicí a kafíčkem.

A tady jedna perníková ovesná kaše - s perníkovým kořením, jablkem, mandarinkou, trochou 70% čokolády a mandlemi. 

A další nový oblíbenec na snídaní - mugcake. S banánem, bílým jogurtem a datlovým sirupem.

Hodně horkým favoritem se v posledních dnech stalo také tohle božské oranžové ovoce - kaki! A do ovesné kaše se hodí parádně. Tady ještě s jablkem a 70% čokoládou.

A tady také jedna tématická - vánočně laděná - fotka. Ovesná kaše s banánem, mraženým lesním ovocem a již zmiňovanou čokoládou s příchutí vanilkových rohlíčků. Kafe a vánoční dekorace :D

A se stejnou čokoládou ještě jedna. Zde pro změnu se skořicí, hruškou a mandlemi. A ranní kafe nesmí chybět!

A trochu změna od ovesných kaší - moje milovaná domácí granola s bílým jogurtem, pár bebe mini sušenek s brusinkovou příchutí a hroznové víno.

Obědy u mě v posledních dnech převažovaly spíše rychlejší a jednoduché. Žádné velké vyvařování.

Tady třeba úplně jednoduché ale dobré - vařené brambory, které jsem pak na chvíli přihodila na pánev k šunce a rajčatům a trochu je osmahla. Na talíři pak ozdobeno sýrem :)

Celozrnné těstoviny se žampiony, kuřecí šunkou, kukuřicí, rajčaty a kapkou jogurtovo-česnekového dipu.

Rizoto s mraženou zeleninou, kuřecím masem a sýrem. 

A co nikdy nezklame - domácí celozrnná pizza! A tahle se mi fakt povedla, přidala jsem na ní kromě běžných ingrediencí i kousek hermelínu (figura :D) a dostala hned lepší chuť! :)

A teď nudnější část - večeře :D Zapečeny celozrnný chleba v troubě s kuřecí šunkou, sýrem, paprikou a rajčatem.

Celozrnný rohlík a zeleninový salát se sýrem cottage.

"jakože panini" :D Doufám, že nejsem jediná, koho už napadlo nacpat rohlík do toastovače :D

5 komentářů:

  1. Ritter sportka s příchutí vanilkových rohlíčků? Sem s tím! Kaki miluju :3 Musím někdy zase zkusit domácí pizzu :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Cože? Tak ta příchuť Rittersportky mě tedy dostala! :D Jinak to všechno vypadá překrásně:)

    OdpovědětVymazat
  3. většinou mě zaujmou spíše sladké snídaně, ale u tebe mě zaujala slaná jídla, ty brambory, těstoviny, pizza .. mimoto vypadá úžasně i granola a k rittersport s příchutí rohlíčků není co dodat :D
    jak chutná kaki? nikdy jsem ho neměla a bojím se ho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Kaki je fakt dobrý, je slaďoučký a když si ho dávám do kaše tak docela pouští jakoby šťávu takže ta kaše je pak taková hezky tekutá :D

      Vymazat
  4. Khaki jsem si taky moc oblíbila, ale nechávám ho doma ještě pěkně změknout, pak je to teprve ono :)

    OdpovědětVymazat