neděle 7. prosince 2014

FOOD DIARY #8

Hezký večer!

Zase po nějaké době (nějak se mi nedaří to naplánovat vždy na stejný den :D) se vám hlásím s food diary. A začnu zase hezky od snídaní.

1.) Pohankovo-ovesná kaše s hruškou. Klasiky půlka hrušku postrouhaná do kaše a zbytek pokrájený navrchu. K tomu na ozdobu trocha hořké čokolády a skořice.

2.) Ovesná kaše s perníkovým kořením, hroznovým vínem a jablkem. Na doslazení kousek hořké 50% čokolády.

3.) Maková ovesná po dlouhé době s kiwi a mandarinkou. Hodně dobrá kombinace!

4.) A trošku změna - nízkotučný tvaroh s půlkou rozmixovaného banánu. Zbytek přišel na ozdobu a dále jsem přidala ještě domácí zapékané müsli, hroznové víno a kokos.

5.) A konečně jsem se dokopala k tomu zkusit svůj první mugcake a zachutnal mi tak, že ho určitě zařadím mezi mé snídaně pravidelněji. Pokud vás zajímá recept, brzy přidám - ale není to nic těžkého! :)

6.) Na závěr ještě poslední ovesná kaše v mojí nové oblíbené misce :D S banánem a mraženým lesním ovocem.

7.) Obědy
- jeden krabičkový oběd - taková směs všeho možnýho (zelenina, vajíčko, hermelín, trocha těstovin)
- původně to měla být plněná focacia, ale udělala jsem nějak málo těsta, takže z toho vzniklo něco, co bych nazvala "pizza kapsa" :D
- celozrnné těstoviny s rajčatovou omáčkou

8.) Večeře
- vaječná omeleta zapečená se šunkou a rajčaty, k tomu chleba opečený v topinkovači a nějaká ta zelenina
- knackerbröty s cottage sýrem, kuřecí šunkou a zeleninou
- zase ty moje oblíbené "toasty" aneb klasický celozrnný chléb zapečený v toastovači :D
- a na závěr zase nějaké to zpříjemnění k učení - jednohubky z celozrnného baleného chleba s žervé sýrem, šunkou a zeleninou.

8 komentářů:

  1. Ty kaše! To je nádhera :) a závidím ti to světlo! já snídám vždycky po tmě :( a ty těstoviny s rajčatovou omáčkou miluju :3
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. krásně naaranžované to máš, a jak už jsem přehlcená všemi fotkami kaší, zaujala mě nejvíc poslední série fotek a nejvíc omeleta :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tvoje kašičky jsou vždycky naprosto úžasné! A večeře jsou také super :) Já večeřím ve stylu zelenina + vajíčko, občas šunka :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Zase skvělé fotky, jak vy to děláte, že všechno vypadá tak chutně a krásně? :) I když kaše zrovna dvakrát nevyhledávám, občas si je dám, ale od těch tvých mají vzhledem teda hoooodně daleko a určitě i chutí. Mugcake bych taky chtěla zkusit, ale nenašla jsem si žádný recept. :( Jednohubky jsou skvělý nápad. :)

    http://roxyshealthyland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem ho měla po dlouhé době :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Děláš mi chutě :* všechno bych si hned dala :* Teď jsem poprvé ochutnala pohankovou kaši a nechutnala mi, ale mohla bych jí podle tebe smíchat s ovesnou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) zkus to, mě samotná pohanková taky moc nejede :D

      Vymazat
  7. :) podle mě jeden z nejlepších obědů!

    OdpovědětVymazat