čtvrtek 4. prosince 2014

Pikantnější kuřecí směs na rajčatové omáčce

Krásné dopoledne.

Na tuhle mňamku vhodnou pro oběd budeme potřebovat následující ingredience:
• kuřecí maso
• rajčata
• papriku
• žampiony
• kukuřici
• rajčatové pyré
• cibulku, česnek
• brambory
• koření (sladká paprika + trochu pálivé papriky, sůl, pepř + další koření dle chuti)
• olivový olej


Nejdříve si připravíme brambory - já je pekla ve slupce, ale můžete je klidně oloupat. Nakrájíme je na kousky a ochutíme kořením "americké brambory". Pečeme v troubě v pekáčku s pečícím papírem. Délka pečení dle druhu trouby, já je pekla skoro půl hodinky.

Zatímco se nám v troubě pečou brambory se vrhneme na přípravu masové směsi. Cibulku si nakrájíme najemno a zpěníme na pánvi na troše olivového oleje. Přidáme kuřecí maso nakrájené na malé kousky a trochu prolisovaného česneku. Dále přidáme nakrájené žampiony a vše ochutíme kořením dle chuti. Restujeme a později přidáme pokrájenou zeleninu - tedy rajčata, papriku, kukuřici a opět budeme chvíli restovat. Nakonec zalijeme trochou rajčatového pyré a ještě chvíli mícháme.



6 komentářů:

  1. zní to skvěle, škoda, že nemáš i fotku! ale láká mě to i bez toho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš no vidíš to, já jsem ale tele! Ta fotka tu samozřejmě měla být, ale nějak se mi nenačetla a já blbec jsem si pak nezkontrolovala zveřejněný článek, protože jsem pospíchala :D :D No tak aspoň díky za připomínku a jdu to napravit :D

      Vymazat
    2. ahaa :D a zaujalo mě to ještě víc!:D

      Vymazat
  2. Vypadá to úžasně! Rajčatový omáčky mám strašně ráda!
    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mnam! To vypada perfektne :) vyzkousim!

    OdpovědětVymazat