čtvrtek 27. listopadu 2014

FOOD DIARY #7

Hezký večer!

Zase po nějaké době vám přináším svou várku fotek z food diary. Nějak ty fotky nestíhám všechny zveřejňovat, takže v PC pořád nacházím i nějaké starší. 

Ve škole je to teď pěkná honička a udělat si nějaké dobré jídlo je to teď pro mě jediná radost :D Ze školy jezdím pravidelně pěkně naštvaná, je to tam celkově takové divně, co se týká vedení školy. A množství úkolů, projektů, prezentací a učení ani nemluvím. 

No radši tu školu už nebudu řešit, akorát bych se zase rozčílila :D a radši se přesunu k té příjemnější části:

1.) Nejčastější kombinace posledních dnů - jablko a skořice. Zde ještě pár mandlí a datlový sirup.
2. )  Podobná ovesná kaše, jen né s jablkem ale s hruškou. Vždycky půlku nastrouhám přímo do kaše a zbytkem zdobím. A skořice nesmí chybět!
3.) Další ovesná, tentokrát jednoduše s hroznovým vínem a nastrouhanou hořkou čokoládou.
4.) Tady výjimečně žádná ovesná, ale jogurt s trochou pomixovaného banánu, domácí granola a mražené ovoce. 
5.) Školní krabičkový oběd - rýže podle receptu zde.
6.) Takový můj domácí Caesar salát. Nebo já mu tak aspoň říkám :D Zelenina, kousky kuřecího masa, opečené krutony v topinkovači a pokrájené plátky sýra + trochu jogurtového dipu.

7.) Večeře - cottage zeleninový salát a celozrnný chléb.
8.) Musím si to učení něčím zpříjemnit a já ráda při učení něco "zobu". Tak jsem si k večeři udělala pár jednohubek - celozrnný rohlík, žervé, kuřecí šunka a rajčátka.

10 komentářů:

  1. Všechno to vypadá krásně, už se těším na snídani :D A někdy i u mě jídlo funguje jako ,,uklidnění a odměna" za den strávený ve škole. Tam se totiž najde blbečků, až to jednoho zaráží :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! :3 Nejvíc se mi líbí ten jogurt s granolou, prostě dokonalost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá božsky. ^^ Jablko a hruška jsou na podzim prostě TOP, těm se nedá odolat. Ty saláty teda, ty musely být výborné. Hned bych si dala. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten jogurt s granolou vypadají bezvadně :)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám opačný problém, fotek na zveřejnění málo :D
    taky poslední dobou ujíždím na kombinaci jablko-skořice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si půlku strouhám do kaše a zbytkem zdobím.. V té kaši je to ještě dokonalejší než na kaši :3 :D Taky těch fotek mám miliony :D už mám takovou úchylku.. Vyfotit a pak teprve jíst! :D
    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky :) a jídla :) asi si tě pořídím domů, aby jsi mi dělala ty kašičky ke snídani :P miluju jablíčka, hrušky, skořici, hrozny ... jenom tu čokoládu ne :D

    OdpovědětVymazat
  8. ty kašičky vypadají tak krásně:))

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně se mi líbí tvůj design na blogu, způsob jakým to tu máš uspořádaný! :)
    Fotky jsou boží, všechno bych si dala! :)

    Kaki určitě ochutnej, je skvělé, ale s hledáním pospěš, kaki je u nás dostupné jenom jeden měsíc v roce. Nejspíš proto je teď všude k vidění, všichni si ho užíváme dokud ho tady máme :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jo to souhlasím :) Lidi se na mě dívají jako na blázna, když vytáhnu krabičku s obědem a v ní je třeba maso s rýží! :D
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat