pondělí 17. listopadu 2014

FOOD DIARY #6

Krásné sváteční odpoledne!

Zhruba po týdnu se opět hlásím se svým food diary.

Dneska začnu vyjímečně něčím jiným, než klasickou ovesnou kaší. Dneska prostě musí být na prvním místě tyto úžasné lívanečky, které jsem si udělala na sobotní snídani. Navíc byly dokonale podzimní - s karamelizovanými jablky a skořicí! Mezi každý lívanec jsem dala trochu bílého jogurtu a povařená jablka s medem a nahoře pak posypala skořicí a polila trochou datlového sirupu.

No ale kaše samozřejmě také nechyběly! Jedna karobová ovesná kaše s banánem.

Tradičně se mi v PC zase podařilo najít i nějakou zapomenutou starší fotku - dneska bych bohužel už asi takhle hezké a sladké nektarinky nesehnala :D Toto byla moje první rýžová kaše a musím říct, že mi dost zachutnala.

No a ještě jedna kaše - ovesná s jablky a hroznovým, opět se skořicí.

Po nějaké době jsem také opět udělala mou oblíbenou domácí celozrnnou pizzu. Ta mě snad nikdy neomrzí!

Jeden oběd na dlouhý den ve škole - těstovinový salát se zeleninou, šunkou a sýrem + bílý jogurt. Na snídani skořicové sušenky, které jsem koupila ve zdravé výživě.

Večeře už tak zajímavé nejsou :D Celozrnný chléb s cottage sýrem, zeleninou a krůtí šunkou.

Trošku improvizace, když máte hroznou chuť na tousty a nemáte doma toustový chléb. Tak si prostě zapečete v toustovači klasicky celozrnný chléb. Aspoň si nemusím dělat starosti s tím, jak špatně se u nás ve městě shání celozrnný toustový chleba :D

Jednohubky z lučinovo-sýrové pomazánky, ozdobené šunkou, sýrem a hroznovým vínem.

5 komentářů:

  1. Mňam, ty lívanečky vypadají suprově, hned bych si je dala. A tu pizzu taky. ^^

    http://roxyshealthyland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty lívanečky! :O Musím zase někdy uvařit rýžovou kaši, už jsem ji dlouho neměla :) Miluju kombinace sýru a vína :3
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. taky podzimní kombinace jablka skořice med koukám, vypadají úžasně! :)
    a mám hroznou chuť na ty toasty :(

    OdpovědětVymazat
  4. Krása!! :-) Vypadá to všechno moc pěkně, hlavně ta pizza a jak mi chybějí lívanečky, mnam!

    OdpovědětVymazat