čtvrtek 6. listopadu 2014

FOOD DIARY #5

Hezký večer!

Po nějaké době bych se s vámi ráda opět podělila o pár střípků z mého jídelníčku. Před chvílí jsem dopekla jablečný koláč, aby bylo co na víkend a teď jsem si konečně sedla k blogu. Recept na koláč určitě brzy přidám, vypadá dobře a doufám, že bude i dobře chutnat! :)

A teď už k food diary.

 1.) V posledních dnech jsem si hodně oblíbila ovesnou kaši s hruškou nebo jablkem. Zde je zrovna ukázka té s hruškou. Vždy půlku nastrouhám přímo do kaše při vaření a druhou půlku nakrájím na ozdobu. Je to takové typické podzimní. Nesmí chybět ani skořice!

2.)  Dalším favoritem je teď také hroznové víno. Ovesná kaše s vínem, kokosem a datlovým sirupem neměla chybu! :)

3.) Tady jedna taková vzpomínka na babí léto. Našla jsem v PC starší fotku cca někdy z září, tak jsem říkala, že by bylo škoda aby zůstala v zapomnění :) Ovesná kaše ještě s čerstvými jahodami. Bude se mi po nich přes zimu stýskat.

4.) No a chybět nesmí ani tradiční víkendové lívance k snídani. Zde s banánem a tvarohovým krémem - smíchala jsem trochu tvarohu se šťávou z rozmraženého lesního ovoce.

5.) Když tvrdnete od rána do večera ve škole, je potřeba se na to dobře připravit. Takže skvělá snídaně, kterou stačí jen ráno vytáhnout z ledničky - tvarohový dezert (recept zde), jablko a zapečené palačinky na slano (plněné šunkou, sýrem a rajčaty).

6.) Po nějaké době jsem udělala opět svou oblíbenou tuňákovou pomazánku s celozrnným rohlíkem.

7.) Jednoduchá pomazánka ze sýra cottage a nakrájených cherry rajčat. K tomu nějaká zelenina a krůtí šunka. 

8.) Zbytek sýra cottage byl hned druhý den zužitkován na salát z rajčat, mrkve a papriky, k tomu celozrnný rohlík a další zelenina. 

8 komentářů:

  1. Máš to moc pěkné! Jak prosím děláš tu tuňákovou pomazánku? Nějaká zdravá verze? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když klikneš na to slovo "tuňákovou pomazánku" tak tě to hodí rovnou na odkaz s receptem, co tady mám ;)

      Vymazat
  2. Juu ty kašičky :) Už se mi stýská po jahodách :D Máš vážně nádherné fotky :) Můžu se zeptat čím fotíš? :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) fotím normálním digitálem od Casio, takže žádná sláva :D

      Vymazat
  3. Ty lívance bych si dala a to teď hned! :D A to tady sedím a večeřím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, krása, fotky jídla prostě nikdy neomrzí :D Hlavně ty lívance tedy vypadají úžasně :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mnam! vypadá to skvěle. Ale mám po tom článku hlad..:D :( zkus si k hrušce přidat maliny a kokos! Nejlepší kombinace!!

    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat