pondělí 24. listopadu 2014

Čajové tipy + nákupy potravin

Hezký večer!

Musím se s vámi podělit - hlavně s vámi milovníky čajů - o dvě pro mě novinky, které jsem koupila a nemůžu si je vynachválit.

Minulý týden měli v Lidlu akci (jo poslední dobou tam chodím docela často, přece jen ty ceny tam nás studenty hodně potěší :D) na úžasný a skvělý čaj - Lord Nelson zelený čaj s příchutí vanilky! Za pouhých 20 kč jsem ho koupila, doma hned zkusila a hned ho zařadila do svého žebříčku top čajů. Navíc hrozně krásně voní!

Druhou pro mě novinkou jsou čaje z drogerie Rossmann, nevím proč, ale až teprv nedávno jsem si jich tam všimla. Váhala jsem mezi několika příchutěmi a nakonec zvolila malinu s vanilkou (jo ta vanilka u mě teď nějak frčí :D). A také je moc dobrý, určitě vyzkouším i jiné příchutě. Lidlovský čaj u mě ovšem vede! :D.

No a tady ještě nějaké klasika, anebo doplnění zásob, které v ledničce / spíži nesmí chybět. Novinkou pro mě byla celozrnná špaldová krupice, konečně jsem jí sehnala u nás ve zdravé výživě a kaše z ní moc moc zachutnala. Vlastně po klasické ovesné to bude asi má druhá nej.


1 komentář:

  1. jéé vanilková zelený čaj! miluji zelené čaje! :)
    a taky ty skořicové sušenky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat