neděle 8. března 2015

FOOD DIARY #11

Hezký večer!

Je tady konec týdne a také další příspěvek do food diary - aneb zase nějaké ukázky z mého jídelníčku.

Klasika - ovesná kaše ála "štrůdl" - půlka jablka nastrouhaná a povařená přímo v kaši, zbytek na ozdobu k jablku nesmí chybět rozhodně skořice!

Lívance z celozrnné půlky smíchané napůl s ovesnými vločkami, zdobené bílým jogurtem, kiwi a mandarinkou.

Další miláček - ovesná placka, tentokrát s karamelizovanými jablíčky, bílým jogurtem a datlovým sirupem.
Banánová ovesná kaše - ta nikdy nezklame a ještě navíc když je ozdobena bílou kokosovou čokoládou.

Novinkou pro mě ovšem byla rýžová krupička, kterou jsem poprvé zakoupila u nás ve zdravé výživě a rozhodně jí budu kupovat pravidelně! Kaše je z ní vynikající!

Maková ovesná s kiwi, mandarinkou a kokosem.

A nesměl chybět ani tvaroh s domácí granolou a ovocem.

Kaše ze špaldové krupice, další skvělá věc!

K obědu - zapečené brambory s kuřecím masem, rajčaty a mozarellou. Skvělá kombinace!

 Rýžové nudle tak trochu po asijsku :D

A tady pro změnu trochu Itálie - celozrnné těstoviny s rajčatovou omáčkou, kuřecím masem a trochou sýra.

K večeři většinou nějaké to celozrnné pečivo a hoodně zeleniny.

Oblíbila jsem si hodně zapékat pečivo, na které dám plátek šunky, sýra a rajčátko v troubě.


Po dlouhé době jsem také udělala oblíbenou surimi pomazánku.

11 komentářů:

  1. Vypadá to krásně, miluju ovesný kaše... ten nápad se strouháním jablek je super, já je tam akorát krájím, musím vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to je zase dobrot! :3 Hlavně ty kaše! a hrozně se mi líbí, jak máš vždy nachystané ty večeře :)
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na snídani ho mám taky moc ráda! :) ale to mám většinou kaše, no..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno vypadá moc dobře :) Musím zase někdy vyzkoušet kašičku s jablíčkem :) V poslední době si ji dávám jen s banánem, což je moje nejoblíbenější kombinace a k tomu už nepotřebuju nic :D

    OdpovědětVymazat
  5. Všechna tvá jídla vypadají krásně ! Taky bych někdy chtěla mít tak krásnou lívancovou věž, ale já si lívance ani palačinky nedělám, protože se mi těsto vždy trhá...Já si raději udělám wafle :D Špaldovou krupici jsem ještě neměla, ale napravím to! Kupuješ ji ve zdravé výživě ? :) Já si rýžové nudle vždy dělám po "asijsku", ale ona je to spíše taková čína podle mě...Prostě kuřecí/seitan/tofu, zelenina, koření na čínu, sójová omáčka :D Ale přípravě opravdové číny se to vážně nepodobá :D Já mám nejraději kaši s banánem, pak třeba přidám mražené lesné ovoce (v létě čerstvé, nebo třeba kiwi :) Ale musím se přiznat, že jablko v kaši mi nesedí :(
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To já zas nedělám wafle, bohužel nemám waflovač :-(
      Tu krupici kupuju ve zdravé výživě, ano :) Jinde jsem jí zatím nesehnala.

      Vymazat
  6. Jé všechno vypadá nádherně, hlavně teda ty lívance :3

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno vypadá nádherně :* nejvíc snad ty lívanečky :) A jak děláš tu ovesnou placku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Placka - ovesné vločky, vajíčko, zředit trochou vody/mléka (já kombinuji), špetka kypřícího prášku, trocha skořice a pokud máš ráda sladší můžeš přidat nějaké sladilo. Vše pomixuji a šup s tím na pánev :)

      Vymazat
  8. Taky tvrdím, že kaše z banánu nemůže zklamat nikoho :D. Máš moc hezké fotky, hned mám na všechno chuť. Zalíbila se mi ta ovesná placka..půjde kombinovat s různými věcmi. :-)) http://zdraveahrave.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi, jak máš všechno krásně nazdobený, lívancová věž je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat