neděle 22. března 2015

FOOD DIARY #12

Krásný nedělní podvečer!

Zase tu máme konec týdne a já jsem si už tak nějak zvykla většinou v tuto dobu zveřejňovat pravidelný příspěvek do Food Diary. A jako obvykle, začnu snídaněmi :)

Poslední dobou si dělám ovesnou kaši ála "štrůdl", nějak začala konkurovat mé oblíbené banánové :D Půlku nastrouhaného jablka povařím přímo v kaši, zbytek přijde na ozdobu společně s oříšky, skořicí, datlovým sirupem a 70% hořkou čokoládou.  

Výtečný banánový mugcake - stejně s tím banánem je prostě nejlepší, dodá tomu úžasnou chuť!

Banánová kaše ale samozřejmě nemůže chybět - s kokosem a mraženým lesním ovocem.

Podobně jako u té "štrůdlové" kaše - akorát místo jablka byla hruška :)

A aby nebyly pořád jen vločky tak tady je pro změnu tvaroh s banánem a domácí granolou.

Štrůdlová jablíčková kaše po druhé :D

Na závěr nic převratného - opět banánová ovesná kaše s kouskem skvělé bílé kokosové čokolády.

Vskutku boží oběd! V Tescu měly v akci čerstvé krevety, takže jsem nemohla odolat a po extra dlouhé době se konečně objevily na mém talíři! Udělala jsem je tak trochu po "asijsku" s rýžovými nudlemi.

Prosluněný oběd v podobě bulguru s kuřecím masem a zeleninou. To sluníčko v posledních dnech bylo úžasné! Škoda, že se to dneska tak pokazilo :(

Zapečeno do školy - palačinky na slano, plněné šunkou, sýrem a nějakou tou zeleninou a na chvíli zapečené v troubě. Dělala jsem je hlavně na oběd do krabičky - na téměř celý den ve škole je potřeba se pořádně připravit! :D

Rýže s kuřecím masem v rajčatové omáčce a se zeleninou.

Po dlouhé době konečně toasty! A nejlepší celozrnný toastový chleba z Lidlu! :D

Zapečený celozrnný chléb v troubě se šunkou, sýrem a rajčátky.

Opečený celozrnný chléb v topinkovači, potřený lehkou vrstvou másla a česnekem, posypané bazalkou, k tomu nějaká obloha a skvělá sýrová pomazánka z Lidlu.

Zase celozrnný chléb s kuřecí šunkou, sýrem a kousíčkem hermelínu figura :D

10 komentářů:

  1. mňaam takové úžasné fotky :3 ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ten toastový chléb z Lidlu taky miluji! A kaši alá štrůdl si dělám taky moc ráda, je to mňamka, zvlášť pro člověka závislého na skořici jako jsem já! A krevety bych si taky hned dala, ale nějak nemám odvahu je připravovat :-D

    OdpovědětVymazat
  3. No opět vše vypadá skvěle! :3 a štrůdlová ovesná je jedna z nejlepších :3 škoda, že nemůžu krevety :(
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vše vypadá skvěle jako vždycky ! Já takhle zdobit a fotit neumím :( :D Hned bych si všechno dala ! Já kaši "alá štrůdl" nemusím, jablka mi tam prostě nesedí :D Já si neumím představit kaši bez banánu no :D
    A krevety bych si dala hned, ale ta cena :(
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Štrůdlovku dělám taky, nesmí chybět :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno to vypadá moc dobře :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ooo tak to je nádhera :3 Už se těším na snídani <3

    OdpovědětVymazat
  8. Tak a teď jsi mi udělala hroznou chuť na tu štrúdlovou kaši :D Budu si ji muset udělat!

    OdpovědětVymazat
  9. Zbožňuju všecho á la štrúdl, stejně jako zbožňuju štrúdl samotný.
    Mugcake je dokonalej. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná inspirace jídel, jinak ta sýrová pomazánka z Lidlu je super, také jsem si jí koupila;)

    OdpovědětVymazat