čtvrtek 19. března 2015

Rýže s kuřecím masem a sýrovým přelivem

Hezký večer!

Koukám, že už je to nějaká doba od posledního příspěvku, takže to musím napravit alespoň nějaký receptem, který jsem nedávno vyzkoušela.

Jak si užíváte toho krásného počasí posledních dní? Mě to sluníčko hezky nabíjí energií a už se těším, až bude ještě líp, protože bych ráda začala s během venku :)


No a teď již k receptu - trošku jsem experimentovala a nějak si ten recept vymyslela sama :D Budeme tedy potřebovat:
• kuřecí maso
• rýže
• žampiony
• kukuřice
• mléko (+ trochu mouky na zahuštění)
• mozzarella (mě stačila půlka)
• koření - sůl, pepř, další vaše oblíbené koření dle uvážení
• zelenina na ozdobu

Dáme vařit rýži dle návodu na obale. Mezitím se vrhneme na přípravu masa a omáčky - kuřecí maso i žampiony si nakrájíme na kousky. Poté si maso osmahneme na hluboké pánvi na troše olivového oleje, později přidáme žampiony, ochutíme kořením a chvíli dusíme. Do pánve přilejeme trochu mléka a přidáme na malé kousíčky pokrájenou mozzarellu, mícháme dokud se mozzarella hezky nerozpustí. Pokud se vám omáčka bude zdát moc řídká, přisypte trochu mouky (přidávám normálně trošku pšeničné celozrnné) a zamíchejte. Nakonec přidáme ještě kukuřici a ještě pár minut mícháme.
A teď už můžeme servírovat na talíř - rýže, směs z pánve a nějaká ta zelenina na ozdobu :)



3 komentáře:

  1. Běhat už se v pohodě dá.. taky jsem od pondělí začala :-). Vypadá to dobře.. všemožné přelivy na jídle zbožňuju. Zkusím vymyslet ve vegan verzi! http://zdraveahrave.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle!! mozzarellu mám hrozně ráda! my děláme omáčky jen z klas. sýru jako je eidam, gouda, atd..:/ vyzkouším někdy z mozzarelly!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle :) Já jsem začala běhat už od středy a je to vážně super :)

    OdpovědětVymazat