čtvrtek 16. října 2014

FOOD DIARY #3

Krásný podvečer!
Konečně jsem si našla chvíli si sednou k blogu - ve škole se to začíná pořádně kupit, samé seminárky, prezentace, úkoly a do toho se ještě aspoň snažit trochu něco naučit - no hrůza!

Ale i přesto si vždycky najdu čas si udělat něco dobrého k jídlu! A tady vám přináším pár ukázek jídel z posledního týdne:
1.) Opět začínám snídaněmi - ovesná kaše s banánem a jahodami politá trochou datlového sirupu

2.) Tak tahle mi v posledních dnech opravdu zachutnala a je taková příjemně "podzimní" - hrušková ovesná kaše - půlku hrušky jsem nastrouhala přímo do kaše a povařila a zbytek hrušek posloužil na ozdobu. Nesmí chybět ani skořice a datlový sirup! 

3.) Nakonec jedná banánová ovesná kaše - část banánu rozmačkána v kaši a zbytek na ozdobení + kokos a sirup. 

4.) A to nejlepší nakonec - snídaňové lívanečky podle receptu zde. Jsou s bílým jogurtem, banánem a jahodami a k tomu zelený čaj!

5.) Konečně jsem také jednou nezapomněla vyfotit svůj oběd do školy - aneb bez krabičkování by to nešlo :D Tady jsem si udělala kuřecí maso se žampiony a v troubě opekla brambory + nějaká ta zelenina, jablko a po dlouhé době zase jednou úžasné sojové mléko Alpro :)

6.) Večeře - celozrnný rohlík s žervé a rajčaty + na oblohu sýr, krůtí šunka, okurka a mrkev.

7.) Celozrnný chléb s rajčátkem, paprkou, šunkou a sýrem eidam 20%

2 komentáře:

  1. Mňam :) na to mäso čo si mala na obed by som uvítala recept :) dlho hľadám nejaké zdravé obedy do školy :) a ovsená kaša je výborná! :) akurát že nikde nemožem nájsť, či je s lepkom .. pretože lepok by som nemala jesť.. ale nič mi zatiaľ nerobí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten oběd do školy byl úplně jednoduchý - jenom jsem si na pánvi osmahla kuřecí maso a žampiony a ochutila kořením. Brambory jsem nakrájela ve slupce, posypala trochou koření "americké brambory" a dala na pečícím papíru do trouby :) Do budoucna plánuji nějaký článek o obědech a svačinách do školy :)

      Vymazat