pátek 3. října 2014

Nákupy potravin + návštěva zdravé výživy

Dnes (ano konečně je pátek a konečně mám čas si v klidu sednout k blogu) přidávám malou ukázku z mých nákupů. Možná tím někomu dám tip či inspiraci, čím zásobovat spíž :)

Nejdříve takový klasický nákup, aneb když jdete do města a vymetete pár obchodů s potravinami, zeleninou a ovocem (a nejen to :D).

Naprostá klasika, kterou je potřeba mít vždycky do zásoby - ovesné vločky jemné od Emca. Jiné ani nekupuji. Další věc, u které nejsem příliš ráda, když mi chybí v ledničce je nízkotučný tvaroh - ten se hodí vždycky, např. do kaší, nebo na lívance. Pak samozřejmě nějaké to ovoce a zelenina. Zrovna jsem narazila na tenhle super svazek mrkví "v akci", takže samozřejmě hned putovaly k pokladně.
Cottage sýr je také věc, které se jen tak nepřejím - využívám ho převážně na večeře. No a nakonec ještě tuňák ve vlastní šťávě, který používám na pomazánku, nebo do hlavních jídel (třeba do kuskusu, těstoviny atd.).



No a navštívila jsem také náš obchůdek se zdravou výživou. Potřebovala jsem doplnit ještě nějaké zásoby pro vaření snídaňových kaší - takže jáhlové vločky a pohanka lámanka! Dále můj oblíbený datlový sirup - je levnější než javorový a prostě mi chutná :)  Ve zdravé výživě můžete koupit také zdravější alternativu kakaa - karob. Používám ho jak při vaření kaší tak i při pečení.

A co ve zdravé výživě (nebo i normálně) kupujete nejraději vy? :)


1 komentář:

  1. super nákup, z vrchního mám doma vše a na věci z dolního se teprve chystám, jsem líná zajít do zdravé výživy :D raději nakupuji v obchoďácích, jak kvůli ceně, tak kvůli dostupnosti více věcí :)

    OdpovědětVymazat