úterý 28. října 2014

FOOD DIARY #4

Krásné sváteční a výjimečně i docela prosluněné (tedy alespoň u nás) odpoledne!

Dnes vás tradičně zasypu pár fotkami z food diary - aneb co jsem jedla v posledních dnech.

1.) Opět začínám snídaňovou klasikou - tohle je fotka starší už pár týdnů, nějak jsem na ní zapomněla - ovesná kaše povařená s půlkou banánu, druhá půlka přišla na ozdobu společně s jahodami a nastrouhanou hořkou čokoládou.

2.) Tady je pro změnu kaše pohanková s karobem, nahoře směr mraženého lesního ovoce, které jsem dala na chvíli do mikrovlnky aby pustilo šťávu. 

3.) A jedna ovesno-jáhlová kašička s pokrájenou nektarinkou a skořicí

4.) Když člověk neví co vařit, vyřeší to oblíbená celozrnná pizza s mozarellou, kuřecí šunkou, žampiny a zeleninou.

5.) Obídek do školy v krabičce - kuskus s kousky kuřecího masa, rajčata a parikou - to nikdy nezklame a na přípravu je to docela rychlé jídlo :)

6.) A ještě nějaká ta večeře - míchaná vajíčka se šunkou a rajčátky, dva opečené plátky celozrnného chleba v topinkovači a zelenina. 

7.) Celozrnný chléb s žervé a rajčetem, kuřecí šunka a ředkvičky 

3 komentáře:

  1. Ty kaše se mi líbí ze všeho nejvíc :) Někdy zkusím tu s rozmraženým ovocem :) Já jsem si teď strašně oblíbila přidávat do kaše půlku tvarohu s rozmačkaným banánem :3
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty míchaná vajíčka vypadají skvěle. Jsi mi na ně udělala takovou chuť, že si je dám zítra k snídani. :) Taky mám teď chuť na žervé, ale do obchodu se mi nechce. :D

    OdpovědětVymazat
  3. pizza vypadá jako z restaurace, wow :) a moc se mi líbí i ty tvé kaše a poslední jídlo máš nádherně naaranžované, žervé zbožňuji!

    OdpovědětVymazat