středa 17. září 2014

Africké kuře

Dnes přináším jeden recept na oběd, který jsem vařila o víkend pro celou rodinu. Tento recept jsem měla už hoodně dlouho napsaný a teď jsem si ho trošku upravila a zkusila. A výsledek? Já si pochutnala a rodina prý taky. Tak snad nekecali :D
 Budeme potřebovat:
• kuřecí maso
• červenou papriky
• rajčata
• cibule
• česnek
• (můžete přidat i další zeleninu dle chuti, např. pokud máte rádi ostřejší jídlo tak chilli papričku, •       nebo můžete zkusit kukuřici)
• 1 lžíce zakysané smetany
• trocha sójové omáčky
• koření (dle chuti - sůl, pepř, sladká paprika a další)
• brambory (původní recept využívá sice jako přílohu rýži, ale mamka jí moc nemusí, tak jsem zvolila raději brambory :D)

Maso nakrájíme na kousky a necháme asi 30 min naložené v sójové omáčce. Na pánvi si na trošce olivového oleje zpěníme cibulku a přidáme trochu prolisovaného česneku. Poté k tomu přihodíme nakrájené maso. Později do pánve přidáme nakrájenou papriku a rajčata na malé kousky. Když je směs téměř hotová, přidáme lžíci zakysané smetany a ještě chvíli mícháme.

Málem bych zapomněla dodat že nejlépe ještě než začnete připravovat směs v pánvi, je potřeba již v troubě péct brambory. Brambory jsem nakrájela na menší kousky a pekla v troubě na pečícím papíře. Nechala jsem je ve slupce, bez oleje a okořenila je, aby dostaly takovou pikantnější chuť :)






2 komentáře:

  1. Koukám, že tu máš jeden recept za druhým. Zkoušíš je průběžně, když je tady zveřejnuješ? Abys mohla případně doporučit nebo třeba přidat vlastní vychytávky? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Některé jsou aktuální a některé mám vyfocené už z dřívějška. Protože mám blog poměrně krátce, tak se snažím sem pro začátek nějaké ty recepty dát :) Určitě do budoucna plánuji nějaké články např. o tom co nejraději nakupuji apod :)

    OdpovědětVymazat