čtvrtek 4. září 2014

Oblíbené potraviny No. 1

Jen tak pro inspiraci, ráda bych vám představila několik mých momentálně oblíbených potravin.

Jako první - hodně častá složka mých snídaní - ovesné vločky.

Ovesné vločky jemné Emco

Tyhle od Emca jsou jediné co kupuji. Obecně kupuji jen ty jemné, přijdou mi chutnější a nemusím je tak žvýkat.

Váha: 500 g

Dělám z nich, jak už bylo řečeno, hlavně ovesnou kaši k snídani a někdy je přidávám např. do lívanců nebo do pečení. V budoucnu chci také zkusit udělat vlastní domácí müsli.

Více o nich najdete přímo na stránkách výrobce:

Ovesné vločky jemné Emco


Activia bílý jogurt
Aneb bílá klasika. Bílé jogurty kupuji od různých značek - samozřejmě levnější :D Ale Activia je opravdu dobrá. Dříve jsem si kupovala jen tu sladkou, ale od té doby, co jsem trošku změnila jídelníček, sáhnu vždy jen po té klasické bílé.
Zkoušela jsem i tu s 0,5% tuku, ale tahle obyčejná bílá je stejně nejelpší.

Váha: 120 g

Více na webu výrobce.


Gervais Original
Další skvělá věc, kterou nerada postrádám v ledničce. Jedná se čerstvý krémový a moc dobrý sýr.

Je to dobré řešení pro rychlou večeři a velice oblíbený ho mám hlavně na školní svačiny.

Výborný je i ten s paprikou + rajčaty nebo pažitkou.

Váha: 80 g

Více o výrobci a další výrobky najdete zde.


Kuskus
Další oblíbenou pochoutkou hlavně pro obědy je kuskus. Teď mám zrovna otevřený od značky Arax, ale brzy budu muset nakoupit další a chci koupit kuskus celozrnný.

Každopádně tento je chuťově moc dobrý!

Váha 500 g.







Tuňák ve vlastní šťávě Rio Mare
Tuňáka ráda přidávám například do pomazánek, nebo do hlavních jídel jako jsou třeba těstoviny.

Kupuji jen toho ve vlastní šťávě - to je taky ten jediný, který nejlépe odpovídá zdravému stravování a je vhodnější pro dietu.

Nejlepší jsou asi ty od Rio mare, ale tomu také odpovídá vyšší cena.



Žádné komentáře:

Okomentovat