čtvrtek 4. září 2014

Pár slov úvodem...

Vítám vás všechny na svém blogu. 

Jak už  napovídá název, asi nikdo tento úvodní článek nemá moc rád, ale na druhou stranu to bez něj prostě nejde :D Alespoň se pokusím to tu nějak uvést a naznačit vám o čem je tento blog.
Takže jsem vlastně obyčejná holka, která se poslední dobou snaží změnit svůj životní styl a také si udržovat dobrou postavu. Tedy né, že bych předtím měla postavu nějak výrazně horší, ale poslední dobou mi pár lidí řeklo, že jsem prý zhubla (ani nevím, jak se to mohlo stát :D) a já najednou začala být posedlá tím, že takhle to musí zůstat a že to musím nějakým způsobem udržovat.

No co si budeme povídat, cca tak před čtyřmi lety byla moje strava opravdu příšerná! :D Třeba takový Twix ke svačině do školy - žádný problém. Sice to na mě nějak extra znát nebylo, vždycky jsem měla postavu tak nějak ucházející, ale určitě to nebylo to, co bych chtěla. Poslední dobou jsem poněkud propadla zdravějšímu životnímu stylu - tedy především zdravějšímu stravování. Naučila jsem se jíst dost zeleniny, kterou jsem před tím moc nemusela. Sladké jogurty jsem vyměnila za klasické bílé, sladké sušenky a brambůrky jsem ze svého jídelníčku vyřadila úplně a nahradila ovocem.

Ok, neříkám, že jsem takový ten tip, co je úplně posedlý tím co jí :D Jestli chápete, co tím myslím. Samozřejmě jím stále občas i to co mám ráda a co není zrovna nejzdravější. Bez toho bych se asi neobešla. Ale mnoho nezdravých věcí jsem vyměnila za více zdravé a jsem naprosto spokojená a cítím se mnohem lépe!

A co zde najdete? Tak důvodem proč mě vůbec napadlo tento blog založit, bylo hlavně to, že ráda vařím a říkala jsem si, že by nebylo špatné si udělat takový obrázkový receptář :D Ale tisknout to všechno? To asi ne. Takže jsem se rozhodla ho udělat formou blogu a podělit se tak i s jinými lidmi o své nápady, tipy a recepty. Kromě toho také ráda cestuji a fotím, takže i z tohoto soudku se zde určitě pár věcí objeví.

Tak doufám, že se vám tu bude líbit! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat